Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2008

Πότε, επιτέλους, θα τελειώσει η πολύπαθη Νέα Εθνική Οδός Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας;

Κάθε φορά που επισκέπτεται την περιοχή των εργοταξίων της Νέας Εθνικής Οδού Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας ο εκάστοτε Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ ανακοινώνεται και από ένα νέο χρονοδιάγραμμα. Αυτές τις ημέρες ήταν η σειρά του κ. Σουφλιά να ανακοινώσει το νέο χρονοδιάγραμμα. Θα περιμένουμε να τελειώσει το έργο ώστε να δούμε τη Νέα Εθνική και δε θα περιμένουμε από τα χρονοδιαγράμματα των Υπουργών.
.
Ο κ. Σουφλιάς έβαλε το χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης του τμήματος Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας στο τέλος του 2010 ή το Φεβρουάριο του 2011 το αργότερο. Το τμήμα Αθήναιο-Λεύκτρο θα παραδοθεί στο τέλος του 2009. Μέχρι τα μέσα του 2010 θα είναι έτοιμος ο δρόμος έως και την Τσακώνα ενώ ο κλάδος Λεύκτρο - Σπάρτη θα ολοκληρωθεί στο τέλος του 2011.
Πριν λίγες ημέρες, σε ανάλογο θέμα για την πορεία των έργων της Ν.Ε.Ο. (βλέπε http://megalopolis2008.blogspot.com/2008/10/2009.html), διαβάσαμε ότι ανακοινώθηκε από το Βουλευτή Μεσσηνίας Γιάννη Λαμπρόπουλο πως σε συνάντηση που είχε με τον Υπουργό ΠΕΧΩΔΕ κ. Σουφλιά και το Γεν. Γραμματέα του Υπουργείου κ. Κατσιγιάννη τον διαβεβαίωσαν ότι το τμήμα Αθήναιο - Λεύκτρο θα παραδοθεί στις 30 Σεπτεμβρίου 2009 (τώρα έγινε τέλος του 2009) και το τμήμα Κόρινθος - Τσακώνα στα τέλη του 2009 (τώρα έγινε μέσα του 2010).

Ποιον να πιστέψουμε και γιατί;
.


Πηγή: "Έθνος" 15-10-2008
http://www.ethnos.gr/
.
.


Πηγή: "Ελευθερία" Καλαμάτας 15-10-2008
http://www.eleftherianews.gr/
.
.
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΕ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΟΔΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
Ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργος Σουφλιάς την Τρίτη 14 Οκτωβρίου πραγματοποίησε επίσκεψη στον υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομο Κορίνθου – Τρίπολης – Καλαμάτας που κατασκευάζεται μέσω ΣΔΙΤ.
Ο κ. Σουφλιάς συνοδευόταν από τους βουλευτές Π. Τατούλη, Γ. Λαμπρόπουλο, Κ. Κόλλια και Α. Κόρκα – Κώνστα, τον Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας Πελοποννήσου Ν. Αγγελόπουλο και τους Νομάρχες Κορινθίας, Αργολίδας, Αρκαδίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας καθώς και από υπηρεσιακούς παράγοντες.
Ο Υπουργός αρχικά επιθεώρησε τις σήραγγες Στέρνας & Νεοχωρίου που κατασκευάζονται στο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Κόρινθος – Τρίπολη και το δεύτερο κλάδο της σήραγγας Αρτεμισίου όπου και πραγματοποίησε ανατίναξη. Στην συνέχεια κατευθύνθηκε στην σήραγγα Ραψομάτη, τον κόμβο του Λεύκτρου και στο τμήμα Παραδείσια - Τσακώνα όπου κι έκανε δηλώσεις λέγοντας ότι: «Από εδώ και μετά αρχίζει το τόξο, οι γέφυρες, είναι ένα από τα πιο σύνθετα και δύσκολα έργα που γίνονται στην Ελλάδα. Δεν είναι μόνο αυτό που βλέπουμε, κάτω από εδώ υπάρχει μια κατασκευή 20 μέτρων περίπου με υποστυλώματα και με διάφορες άλλες κατασκευές, γιατί εδώ είμαστε σε μια περιοχή που κρίνεται ως κατολισθαίνουσα. Μην ξεχνάτε ότι εδώ το 2003 τον Φεβρουάριο, ο δρόμος που είχε κατασκευαστεί καταστράφηκε όλος, δηλαδή είχαμε ένα τεχνικό ανοσιούργημα. Εμείς αποστολή μας έχουμε να φτιάξουμε ένα ασφαλές έργο και γι’ αυτό το λόγω γίνονται ειδικές κατασκευές με ειδική προσοχή και μελέτη και τόσο στην μελέτη όσο και τώρα στην κατασκευή υπάρχουν Γερμανοί σύμβουλοι, ειδικοί σε τέτοιου είδους έργα».
Σε ερώτηση για το αν θα λογοδοτήσουν αυτοί που κατασκεύασαν το δρόμο στο Παραδείσια – Τσακώνα και καταστράφηκε το 2003 είπε, «αυτό έγινε το 2003, έγινε μια προσπάθεια αλλά δεν βρέθηκε άκρη και τελείωσε το θέμα». Για το χρόνο ολοκλήρωσης του αυτοκινητοδρόμου ο κ. Σουφλιάς υπογράμμισε: «μέχρι εδώ που είμαστε στην Τσακώνα θα ολοκληρωθούν όλα μέχρι τα μέσα του 2010. Μέχρι το τέλος του 2010 θα έχει ολοκληρωθεί ο δρόμος μέχρι την Καλαμάτα. Δηλαδή το Κόρινθος - Καλαμάτα θα είναι έτοιμο στο τέλος του 2010 και θα έχει δοθεί στην κυκλοφορία ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος. Μέχρι το τέλος του 2011 θα έχει κατασκευαστεί και το κομμάτι Λεύκτρο – Σπάρτη. Υπολογίζουμε ότι όταν τελειώσει ο δρόμος από Κόρινθο μέχρι Καλαμάτα θα είναι μία ώρα κι ένα τέταρτο και από Κόρινθο μέχρι Σπάρτη μιάμιση ώρα. Προχωρούν όλα τα έργα μέσα στους χρόνους που είχαμε προβλέψει και μπορώ να πώ μάλιστα ότι τα έργα της παραχώρησης γίνονται πιο σύντομα απ’ αυτόν που προβλέπει η σύμβαση γι’ αυτό και σας έδωσα σήμερα τους χρόνους και είμαι αρκετά ικανοποιημένος».
Τέλος ο υπουργός, για την αύξηση των διοδίων σημείωσε πως «αν δεν κάναμε αύξηση των διοδίων θα έπρεπε το δημόσιο …να πληρώσει ακόμα περισσότερα λεφτά και το δημόσιο δεν τα είχε αυτά τα λεφτά κι αυτή την αύξηση την πληρώνουν οι χρήστες, κι εν πάση περιπτώσει δεν νομίζω ότι είναι τίποτα σπουδαίο η αύξηση αυτή. Επιπλέον με το διαγωνισμό που κάναμε κι έχει διαφορά με τους διαγωνισμούς που γίνονταν πιο πρίν, το δημόσιο παίρνει ένα ποσοστό από τα ακαθαριστα έσοδα των διοδίων. Από το ποσοστό αυτό το δημόσιο μετά από 5-6 χρόνια θα έχει συγκεντρώσει αρκετά λεφτά, αρκετά δισεκατομμύρια, τότε το δημόσιο θα αποφασίσει αν θέλει να μειώσει τα διόδια ή αν θέλει να κατασκευάσει με αυτά τα χρήματα κι άλλους δρόμους, γιατί η Ελλάδα είναι γεμάτη από δρόμους που θέλουν ανακατασκευή»
.
Πηγή: «Δημοτική Ραδιοφωνία Τρίπολης» 15-10-2008
http://www.drt915.gr/
.


Πηγή: "Ελευθερία" Καλαμάτας 18-10-2008
http://www.eleftherianews.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: