Τρίτη, 9 Δεκεμβρίου 2008

Επιθεώρηση Καραμανλή στον αυτοκινητόδρομο

Aρχές του 2011 έτοιμος ο αυτοκινητόδρομος
«Είναι ένα έργο με προφανή εξαιρετική σημασία, το οποίο η Πελοπόννησος ολόκληρη εδώ και δεκαετίες περίμενε να γίνει πραγματικότητα». Αυτό σημείωσε ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής για τον εθνικό δρόμο Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας, κατά την επίσκεψή του στα εργοτάξια της σήραγγας Ραψομμάτη και του τμήματος Παραδείσια - Τσακώνα.
Στο σημείο της μεγάλης κατολίσθησης στο Παραδείσια - Τσακώνα, όπου φτιάχνεται η τοξωτή γέφυρα των 390 μέτρων, ο κ. Καραμανλής δήλωσε: «Επισκέφθηκα τα έργα του ΥΠΕΧΩΔΕ από τη σήραγγα Ραψομμάτη μέχρι την Τσακώνα. Είναι κομμάτια ενός πολύ μεγάλου οδικού έργου, του Κόρινθος - Καλαμάτα. Ενα έργο με προφανή εξαιρετική σημασία, το οποίο η Πελοπόννησος ολόκληρη εδώ και δεκαετίες περίμενε να γίνει πραγματικότητα.
Στο σημείο μάλιστα που βρισκόμαστε, στη διαδρομή Παραδείσια - Τσακώνα είναι ένα έργο ιδιαίτερα πολύπαθο γιατί είναι γνωστό ότι, παρότι στοίχισε πολλά δισεκατομμύρια στον Ελληνα φορολογούμενο, λόγω πραγματικά κακής κατασκευής καταστράφηκε από κατολισθήσεις το 2003».

Πηγή: "Ελευθερία" Καλαμάτας 7-12-2008
http://www.eleftherianews.gr/


“Διορθώσεις” για τα χρονοδιαγράμματα. Επικοινωνιακά παιχνίδια με τον αυτοκινητόδρομο
Ένα περίεργο επικοινωνιακό παιχνίδι με το θέμα του αυτοκινητόδρομου, εξελίχθηκε κατά την επίσκεψη-αστραπή του πρωθυπουργού Κ. Καραμανλή στη Μεσσηνία. Στη διάρκεια της οποίας οι κυβερνητικοί παράγοντες έκαναν ό,τι είναι δυνατόν για να πείσουν ότι δεν πάνε προς τα πίσω τα χρονοδιαγράμματα και πως ο αυτοκινητόδρομος μέχρι την Καλαμάτα αναμένεται να παραδοθεί στις αρχές του 2011. Τη στιγμή που οι υπεύθυνοι του “Μορέα” δίνουν χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης τον Ιούνιο του ίδιου χρόνου. Πρόκειται για δημόσια δήλωση του γενικού διευθυντή της κατασκευάστριας εταιρείας “Μορέας” Γιώργου Συριανού, η οποία έγινε σε ημερίδα του ΤΕΕ στην Τρίπολη και παρουσιάστηκε αποκλειστικά στην “Ελευθερία της Δευτέρας” στις 24 Νοεμβρίου. Μια δήλωση που έφθασε... στην Αθήνα, αλλά ουδέποτε “διορθώθηκε” από την εταιρεία η οποία ουσιαστικά είναι και η πλέον έγκυρη πηγή πληροφόρησης σε τέτοιου είδους ζητήματα αφού αυτή... κατασκευάζει το έργο και όχι η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ.

Πηγή: "Ελευθερία" Καλαμάτας 8-12-2008
http://www.eleftherianews.gr/


Καραμανλής σε Ραψομμάτη και Τσακώνα. Δρόμος έτοιμος αρχές του 2011
Στις αρχές του 2011 θα ολοκληρωθεί μέχρι την Καλαμάτα ο αυτοκινητόδρομος που τώρα κατασκευάζεται, ενώ μέχρι το τέλος του ιδίου έτους θα έχει τελειώσει και ο κλάδος από το Λεύκτρο έως τη Σπάρτη. Την πρόοδο όσον αφορά ένα έργο «με προφανή εξαιρετική σημασία», όπως είπε, είχε την ευκαιρία να διαπιστώσει ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής, που επισκέφθηκε χθες το πρωί τα εργοτάξια στο Ραψομμάτη και την Τσακώνα. Στο Ραψομμάτη πέρασε μέσα από την τελειωμένη σήραγγα, λίγο πριν από την οποία εκτελούνται με έντονους ρυθμούς εργασίες σε δύσκολο τεχνικά κομμάτι, μέσα από την εργολαβία που είχε καθυστερήσει αλλά τώρα «έχει πάρει ‘μπρός». Στην ίδια εργολαβία περιλαμβάνονται και οι εργασίες κατασκευής της γέφυρας Αλφειού, στο τέλος του τμήματος αυτού όπως πάει κανείς για Καλαμάτα, μιας γέφυρας της οποίας η θεμελίωση είναι αξιοσημείωτη. Επίσης, προχωρούν οι εργασίες διάνοιξης της δεύτερης σήραγγας, που περιλαμβάνεται στα έργα παραχώρησης.
Τον πρωθυπουργό ενημέρωσε στο Ραψομμάτη για την πρόοδο των εργασιών ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Έργων Δήμος Κατσιγιάννης, ενώ η ενημέρωση συνεχίστηκε στην Τσακώνα. Ο κ. Καραμανλής είχε την ευκαιρία να δει το πλέγμα έργων διά των οποίων αποκαθίσταται ο δρόμος-«σουρωτήρι» και σταμάτησε στο σημείο της μεγάλης κατάρρευσης λόγω κατολίσθησης το 2003. Εκεί ο κ. Κατσιγιάννης του έδειξε σχέδια της μεγάλης τοξωτής γέφυρας που θα ενώσει το χάσμα και της οποίας τα βάθρα κατασκευάζονται. Εξήγησε ότι στο ίδιο σημείο, όπου έγινε η μεγάλη κατολίσθηση, «ήτανε ένα υψηλό επίχωμα, χωρίς γεωτεχνικά, χωρίς σωστές μελέτες, και δυστυχώς, κύριε πρόεδρε, αυτό το πλήρωσαν πάρα πολύ ακριβά οι Έλληνες φορολογούμενοι. Ήταν ένα τεχνικό ανοσιούργημα. Δεν ήταν δυνατόν να κατασκευαστούν εδώ επιχώματα και ήταν πολύ κακή επιλογή». Ο πρωθυπουργός ρώτησε για το μήκος της γέφυρας, που θα είναι 390 μέτρα, ενώ το μέγιστο ύψος από το κατάστρωμα μέχρι το τόξο θα είναι 46 μέτρα και 30 μέτρα η απόσταση μέχρι το έδαφος. Ο κ. Κατσιγιάννης αναφέρθηκε σε προβλήματα που υπήρξαν με τροποποιήσεις μελετών και απαλλοτριώσεις-επιτάξεις, επισημαίνοντας πως τώρα «βρισκόμαστε σε καλό δρόμο» και ότι «είμαστε αρκετά ικανοποιημένοι με τους ρυθμούς με τους οποίους προχωράει το έργο».
Η εξοικονόμηση χρόνου από την παράκαμψη των στροφών Μεγαλόπολης και Τσακώνας θα είναι παραπάνω από 20 λεπτά.
Ο κ. Καραμανλής σε δήλωσή του ανέφερε πως τα έργα του ΥΠΕΧΩΔΕ από τη σήραγγα Ραψομμάτη μέχρι την Τσακώνα «είναι τμήματα ενός πολύ μεγάλου οδικού έργου, Κόρινθος-Καλαμάτα. Είναι ένα έργο με προφανή εξαιρετική σημασία, το οποίο η Πελοπόννησος ολόκληρη εδώ και δεκαετίες περίμενε να γίνει πραγματικότητα. Στο σημείο μάλιστα που βρισκόμαστε, στη διαδρομή Παραδείσια-Τσακώνα, είναι ένα έργο ιδιαίτερα πολύπαθο γιατί είναι γνωστό ότι, παρότι στοίχισε πολλά δισεκατομμύρια στον Έλληνα φορολογούμενο, λόγω πραγματικά κακής κατασκευής καταστράφηκε από κατολισθήσεις το 2003».
Του Κώστα Κοντοθανάση

Πηγή: "Θάρρος" Καλαμάτας 6-12-2008
http://www.tharrosnews.gr/

Ενδιαφέρον του πρωθυπουργού για την ολοκλήρωση του εθνικού δρόμου
Ο πρωθυπουργός στην συνέχεια επισκέφθηκε τα υπό κατασκευή έργα στο Ραψωμάτι και τον δρόμο Παραδείσια-Τσακώνα όπου και ενημερώθηκε από τους υπεύθυνους για την πορεία των εργασιών. Ο κ. Καραμανλής φτάνοντας στο σημείο όπου έγινε η μεγάλη κατολίσθηση, τόνισε χαρακτηριστικά ότι έχουν ξοδευτεί δισεκατομμύρια και το έργο ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί.
Πατήστε εδώ για να δείτε το ρεπορτάζ: video

Πηγή: "Ν.Ε.Τ." Καλαμάτας 6-12-2008
http://www.net-tv.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: