Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2008

Ο Αρχιμανδρίτης κ. Θεόκτιστος Κλουκίνας ευχαριστεί το λαό της Μητρόπολης πριν αποχωρήσει για την Αθήνα



Ο ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΘΕΟΚΤΙΣΤΟΣ ΚΛΟΥΚΙΝΑΣ, ΙΕΡΟΚΗΡΥΞ
Προς τον Ιερόν Κλήρον και τον ευσεβέστατον λαόν της Ιεράς Μητροπόλεως Γόρτυνος & Μεγαλοπόλεως


Αγαπητοί µου αδελφοί, Μετατιθέµενος εις την Ιεράν Αρχιεπισκοπήν Αθηνών, πριν αποµακρυνθώ από την Ιεράν Μητρόπολιν Γόρτυνος & Μεγαλοπόλεως, επιθυµώ και δια του τύπου της επαρχίας µας, να εκφράσω τα βαθύτατα αισθήµατά µου, αγάπης και ευγνωµοσύνης τόσον προς τον Ιερόν Κλήρον, όσον και προς τον ευσεβέστατον λαόν των επαρχιών Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως, πλησίον των οποίων εργάστηκα επί µίαν ολόκληρον τριακονταπενταετίαν. Αισθάνοµαι επιτακτικήν την ανάγκην να σας απευθύνω ένα µεγάλο «ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ» από τα βάθη της καρδιάς µου, δι’ όσα µου προσφέρατε όλα αυτά τα χρόνια που έµεινα κοντά σας. Φεύγω γεµάτος από την αγάπην σας και τα ανιδιοτελή αισθήµατά σας, τα οποία µου έδιναν δύναµιν πολλή να εκτελώ τα ιερατικά και ποιµαντικά µου καθήκοντα. Εθαύµασα το ψυχικό σας µεγαλείο, την εργατικότητά σας και την πρόοδον των οικογενειών σας και αγάπησα τα παιδιά σας σαν δικά µου παιδιά, αφού κοντά τους έµεινα για πολλά χρόνια (25) ως διδάσκαλός τους και φίλος.
Ζητώ ειλικρινά συγγνώµην από όλους σας αν κάποτε, παρά την θέλησή µου σας ελύπησα µε λόγια ή άστοχες ενέργειές µου. Πρόθεσίς µου πάντοτε ήτο να εκτελούµε όλοι τα καθήκοντά µας µε φόβο Θεού και όχι να τα παραµελούµε.
Αναχωρώ αφήνοντας µεγάλο µέρος της καρδιάς µου εις την αγαπηµένην µου Μεγαλόπολιν και Γορτυνίαν, στους ανθρώπους τους τους ηρωικούς και αγνούς και εις την θαυµάσια νεολαία τους που πολύ αγάπησα και για την οποία πολύ εµόχθησα. Πάντα θα προσεύχοµαι δι’ όλους σας και τις οικογένειές σας και το ίδιο, παρακαλώ, να κάνετε και σεις δι’ εµέ. Θα σας επισκέπτοµαι κάποτε, µε την άδεια του Σεβασµιωτάτου Μητροπολίτου µας κ. Ιερεµίου, τον οποίον ευχαριστώ δια την αγάπην του και τα αισθήµατά του. Θα χαίρω ιδιαιτέρως να µαθαίνω νέα σας και θα συγκινούµαι να σας βλέπω κοντά µου, όταν ο δρόµος σας θα σας φέρνη στην Αθήνα. Καλά Χριστούγεννα και Ευλογηµένον το νέον Έτος 2009.


Με απέραντη αγάπη και πολλούς ασπασµούς.
Ο πάντοτε δικός σας
αδελφός, πατέρας και φίλος
ΑΡΧΙΜ. ΘΕΟΚΤΙΣΤΟΣ ΚΛΟΥΚΙΝΑΣ


Πηγή: "Παρρησία Μεγαλόπολης" Δεκέμβριος 2008
http://www.parrisianews.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: