“Εμείς θέλουμε πάντα να ισχύει ο νόμος... Δεν μπορεί να κάνει ό,τι θέλει ο καθένας“ αναφέρει ο κ. Αντώνακας σχετικά με τα μαγαζιά που δεν τήρησαν - σε ευρύτερο γεωγραφικό πλαίσιο - τη ρύθμιση που έπρεπε: «Ο νόμος λέει ότι στις 15 Ιανουαρίου ξεκινούν οι εκπτώσεις και όχι νωρίτερα. Ο κάθε καταστηματάρχης, μέσα στο μαγαζί του μπορεί να κάνει ό,τι θέλει, αλλά δεν μπορεί να αναγράφει και στις βιτρίνες ότι έχει “προεκπτώσεις“». Οσον αφορά το ποσοστό των εκπτώσεων που θα κάνουν τα μαγαζιά – μέλη του Εμπορικού Συλλόγου ο πρόεδρος δηλώνει: “Η Μεγαλόπολη κάνει πραγματικές εκπτώσεις και ήδη ο κόσμος βλέπει ποσοστά από 30 έως 50%. Εχουμε και καλά μαγαζιά και καλά προϊόντα, όσον αφορά την ποιότητα. Δίνουμε έτσι την ευκαιρία σε όλο τον κόσμο να βγει και να ψωνίσει ό,τι χρειάζεται“ συμπληρώνει. Για την κίνηση των μαγαζιών την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, ο ίδιος έχει να πει: “Οι γιορτές δεν πήγαν τόσο καλά όσο θα θέλαμε. Μπορούσαμε να πάμε και καλύτερα. Ο κόσμος δεν ψώνισε, ίσως γιατί περίμενε τις εκπτώσεις. Γι‘ αυτό και πολλοί από εκείνους που έμπαιναν στα καταστήματα ρώταγαν συνεχώς πότε θα μπουν οι εκπτώσεις. Αν δεν δουλέψουμε και στις εκπτώσεις, τότε δεν ξέρουμε τι άλλο να κάνουμε στο μέλλον“, καταλήγει.
Το μεγάλο πρόβλημα για τον κλάδο είναι το παραεμπόριο. Για το λόγο αυτό, οι καταστηματάρχες έχουν απευθυνθεί στην Αστυνομία, στην Εφορία, στο υπουργείο Εμπορίου. “Είναι σοβαρή η κατάσταση. Εχουμε να συναγωνιστούμε τιμές εξευτελιστικές, οι οποίες όμως είναι ανάλογες και της ποιότητας, ας μην το ξεχνάμε αυτό. Πολλά από αυτού του είδους τα μαγαζιά μιμούνται και τα όσα κάνουμε εμείς, δηλαδή ενδεχομένως να βάλουν και αυτά εκπτώσεις. Το μόνο θετικό της υπόθεσης είναι το ότι ο κόσμος έχει αρχίσει να καταλαβαίνει πως μπορεί να βρίσκει ρούχα σε πολύ χαμηλές τιμές, αλλά πως η ποιότητα δεν έχει καμία σχέση με αυτή των άλλων μαγαζιών. Συνειδητοποίησε δηλαδή πως αξίζει τον κόπο να στηρίξει το κατάστημα της πόλης του, που κάνει πραγματικές εκπτώσεις και που έχει να του δώσει καλύτερη ποιότητα“ υπογραμμίζει ο κ. Αντώνακας. Πολύ σημαντικό παράγοντα, για τη σωστή λειτουργία των καταστημάτων της Μεγαλόπολης, θεωρεί ο κ. Αντώνακας και την καλή συμπεριφορά των καταστηματαρχών.
“Πρέπει όλοι μας να αντιμετωπίζουμε τον πελάτη με ευγένεια, με σεβασμό και πάντα να του δίνουμε καλή ποιότητα. Να δημιουργείται δηλαδή ένα κλίμα εμπιστοσύνης από τον καταναλωτή, απέναντι στον έμπορο“, καταλήγει.
Γιούλα Σαρδέλη
http://www.eleftherianews.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου